')
REGIONY | Obce | MÍSTNÍ STRÁNKY | Firmy | Restaurace | Ubytování | ![]() |
Oba zde se křížící rychlíky tedy nyní zastaví u jednoho nástupiště, které se navíc celé nepochopitelně přesunulo až skoro za nádraží dál směrem k Jaroměři.
Přístup cestujících se tedy komplikuje hned ze dvou důvodů:
1. Nástupiště je přístupné pouze a jenom z jednoho jediného místa, kde se budou nepříjemně střetávat lidé vystupující a nastupující hned do/ze 2 vlaků, které se zde každé 2 hodiny kříží. Začínám pochybovat, zda se zde byli projektanti podívat na vlaky v 6 a v 8 ráno, kdy bývá nádraží doslova nacpané lidmi.
2. Ze současného stavu rekonstrukce není zcela jasné, zda bude nadále možné k autobusům (a od nich k vlakům) projít PŘED nádražím, kde byl doposud dlážděný chodník a kudy chodilo mnoho lidí. Vypadá to spíše, že nikoliv (rád bych se pletl).
Myslím, že návrh pravděpodobně počítal s předpokladem, že každý cestující by měl projít kolem pokladen a koupit si jízdenku. No a zásadní většina lidí už mívá samozřejmě časové jízdenky a prostoru nacpané čekárny s frontou se raději vyhne. A to tam snad pokladny dokonce zaniknou a objeví se automaty (to nevím jistě).
Myslím, že zvítězilo nejjednodušší a nejlevnější řešení, které nepočítá s žádnou možností rozvoje místa a tedy s žádným nárůstem počtu cestujících. O případném zavedení vláčku po vlečce do centra už vůbec nemůže být řeč :-(
Video, kde je vše dobře vidět najdete na našem Youtube kanálu.
Náhodu zrovna dnes také vyšla tisková zpráva SŽDC o tom, co se vlastně na naší trati rekonstruuje a mění spolu s náklady těchto prací.
Autor:
Jan Holan, královedvorsko.cz
Další články o našem nádraží a železnici:
Vaše komentáře |
ZŠ Schulzovy sady,
Dvůr Králové nad Labem,
Školní 1235
Telefon: 499 318 430
E-mail: skola@zsschsady.cz
Web: www.zsschsady.cz
Identifikátor datové schránky: tednrvy
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |